Reforma administracji zdrowia weteranów – poza nadwagą objawów ad

W 2014 roku do VHA zakwalifikowano łącznie 9,1 miliona z 21,6 milionów weteranów amerykańskich, ale tylko 5,8 miliona było rzeczywistymi pacjentami z VHA, a ci pacjenci polegali na VHA średnio za mniej niż 50% ich usług opieki zdrowotnej . Około 60% tej zależności wynikało z braku ubezpieczenia zdrowotnego – kierowcy, który obecnie zmniejsza się zgodnie z ustawą o przystępnej cenie i różnymi inicjatywami państwowymi. Trendy te, w połączeniu z historycznymi problemami VHA, wymagają ponownego rozważenia, czy VHA powinna być kompleksowym dostawcą dla wszystkich potrzeb zdrowotnych weteranów, czy też powinna podkreślać bardziej ograniczone centra zapewniające wyspecjalizowaną opiekę, takie jak National Intrepid Center of Excellence za traumatyczne uszkodzenie mózgu i zdrowia psychicznego, i powinny korzystać z sieci opieki zdrowotnej nie VHA dla większości potrzeb weteranów w zakresie opieki zdrowotnej. Nowa rada będzie musiała ocenić potrzeby weteranów w kontekście regionalnych zdolności VHA i innych niż VHA; taka ocena może skutkować wyeliminowaniem niektórych łóżek szpitalnych VHA, przejściem do ambulatoryjnych lub środowiskowych zasobów VHA, rosnącym naciskiem na dostawców innych niż VHA lub pewną kombinacją dostosowań. Po drugie, VHA przeżywa kryzys przywództwa z powodu środowiska organizacyjnego, które jest postrzegane jako pozbawione mocy, frustrujące i czasami toksyczne. VHA zdobyła w dolnym kwartylu ocenę każdej miary organizacyjnego zdrowia, którą oceniliśmy. Liderzy VHA są odpowiedzialni za jakość i zadowolenie pacjentów, ale mają niewielką władzę lub elastyczność. Awersja do ryzyka i nieufność jeszcze bardziej hamują innowacyjność i demoralizują w inny sposób zaangażowanych i zaangażowanych profesjonalistów. Rekompensata administratorów jest często o 70% niższa niż w sektorze prywatnym. W rezultacie w chwili naszej oceny 39% starszych zespołów kierowniczych w centrach medycznych VHA miało co najmniej jedno wolne miejsce pracy, a 43% dyrektorów sieci miało status dyrektora wykonawczego ; 16% centrów medycznych VHA nie ma stałego dyrektora. Co więcej, ponad dwie trzecie dyrektorów sieci, dyrektorzy pielęgniarek i szefowie personelu kwalifikują się do przejścia na emeryturę, podobnie jak 47% dyrektorów centrów medycznych.
Rozwiązanie, jak uważamy, jest wielowymiarowe, ale zaczyna się od natychmiastowych zmian w praktyce, które ostatecznie zmienią kulturę. Wymaga to przeniesienia uprawnień decyzyjnych, uprawnień i odpowiedzialności na najniższy właściwy szczebel administracyjny oraz zwiększenie atrakcyjności stanowisk kierowniczych wyższego szczebla poprzez wprowadzanie zmian regulacyjnych lub legislacyjnych, które tworzą nowe klasyfikacje dla liderów VHA. Dla przywództwa VHA ważne jest promowanie wszechobecnej kultury skoncentrowanej na pacjencie, która zachęca do dzielenia się najlepszymi praktykami (i porażkami), ceni opinie i katalizuje innowacje. Aby zwiększyć ciągłość, uważamy, że Kongres powinien rozważyć dłuższe terminy dla kluczowych liderów VHA i dyrektorów centrów medycznych.
Po trzecie, niedawny wzrost centralnego biura VHA (o ponad 160%) nie poprawił wyników – wyniki VHA w dolnym kwartylu w 35 z 37 praktyk zarządzania w porównaniu z ocenianymi w raporcie kolegami – ale dodały nowe uciążliwe administracyjne obciążenia dla profesjonalistów, którzy zapewniają opiekę nad pacjentem. Wzywamy do zmiany podejścia VHA z centralnej biurokracji do wspierania klinicystów w tej dziedzinie i wyraźnego wyrażania tego, na czym polega organ decyzyjny na każdym szczeblu organizacji.
[hasła pokrewne: oczyszczanie twarzy szczecin, mezoterapia igłowa, olej lniany ]

Tags: ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: mezoterapia igłowa oczyszczanie twarzy szczecin