Proces ubiegania się o rezydencję – obciążenie i konsekwencje cd

Chociaż takie rotacje mogą mieć znaczenie dla oceny dobroci dopasowania pomiędzy wnioskodawcą a programem, nie będą już musiały zapewniać, że uczeń był zdolny do przyjęcia roli stażysty. NRMP może być w stanie pomóc zwiększyć przejrzystość za pomocą analityki danych, aby zapewnić niektóre z najważniejszych informacji. Na koniec można by rozważyć wyznaczenie dedykowanego i ograniczonego okresu na rozmowy kwalifikacyjne, tym samym chroniąc pozostały kalendarz akademicki dla znaczących doświadczeń edukacyjnych. Instytut Edukacji i Badań Naukowych im. Carla J. Shapiro w Harvard Medical School i Beth Israel Deaconess Medical Center oraz AAMC zwołały niedawno Konferencję Milenijną 2015 poświęconą transformacji programu nauczania post-clerkship. Dalsze informacje o sposobach posunięcia się naprzód prawdopodobnie będą wynikiem tej konferencji w nadchodzących miesiącach (podobnie jak wcześniejsze konferencje prowadzone przez Radę Akredytacyjną ds. Absolwenta Edukacji Medycznej [ACGME] i Fundację Macy stanowiły okazję do dyskusji skupionej na badaniach i innowacjach w celu zajęcia się te złożone wyzwania).
Tymczasem wydaje się jasne, że jeśli chcemy, aby czwarty rok był wykorzystywany w sposób odpowiadający potrzebom studentów, programów i społeczeństwa, wówczas szkoły medyczne, rezydencje oraz kluczowe agencje akredytacyjne i wspierające, takie jak AAMC, ACGME, a NRMP będzie musiał współpracować, aby zmniejszyć obciążenie i poprawić przejrzystość procesu składania wniosków.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Z Wydziału Medycyny, Oddziału Ogólnej Medycyny Wewnętrznej (EMA) i Oddziału Otolaryngologii (MA), University of Colorado School of Medicine, Aurora.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Abramson SB, Jacob D, Rosenfeld M i in. 3-letnia lekcja medyczna – przyspieszanie kariery, zmniejszanie zadłużenia. N Engl J Med 2013; 369: 1085-1087
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
2. Langdale LA, Schaad D, Wipf J, Marshall S, Vontver L, Scott CS. Przygotowanie absolwentów do pierwszego roku pobytu: czy szkoły medyczne spełniają te potrzeby. Acad Med 2003; 78: 39-44
Crossref Web of Science Medline
3. Wolf SJ, Lockspeiser TM, Gong J, Guiton G. Perspektywa studentów na czwartym roku szkoły medycznej: analiza mieszana. Acad Med 2014; 89: 602-607
Crossref Web of Science Medline
4. Narodowy program dopasowania dla rezydentów. Informacja prasowa: 2015 Residency Match jest największy w historii, a ponad 41 000 kandydatów walczy o ponad 30 000 miejsc w 4756 programach. Mecz. 20 marca 2015 r. (Http://www.nrmp.org/press-release-2015-residency-match-largest-on-record-with-more-than-41000-applicants-vying-for-over-30000-residency -pozycje-w-4756-programach).

5. Benson NM, Stickle TR, Raszka WV Jr. Czwarty ze szkoły medycznej: perspektywy czwartego roku studiów medycznych na czwartym roku szkoły medycznej. Acad Med 2015; 90: 1386-1393
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Artykuły cytowane (15)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (7)
[patrz też: propolis, olejek kokosowy, pielęgnowanie chorego nieprzytomnego ]

Tags: ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: pielęgnowanie chorego nieprzytomnego propolis